
ספאם ובעלי עסקים – איך נזהרים ואיך מתמודדים?
אני שמח להציג בפניכם ראיון שנערך איתי בנושא –
איך בעלי עסקים צריכים להתייחס לספאם ואיך עליהם להזהר?
דואר זבל (SPAM) הוא נושא שמלווה בעלי עסקים לכל אורך הדרך. הרי בלי ליצור קשר כזה או אחר עם לקוחות, אין לעסק מקום לפעול.
אלא שחוק התקשורת (בזק ושידורים) מכתיב סטנדרטים שחשוב שנכיר אותם. במיוחד בתקופה הזו, בה תביעות ייצוגיות כנגד שולחי ספאם הופכות לדבר נפוץ שיכול לפגוע בכל אחד ואחד מבעלי העסקים שלא הכין את עצמו לכך מראש.
ביוזמתו של אתר SMOOVE נתתי ראיון מקיף בנושא ואתם מוזמנים לקרוא, ללמוד ולהזהר. בבקשה
דברים שרציתם לדעת על חוק הספאם / ראיון עם עו”ד יורם ליכטנשטיין
המאמר נכתב ונבדק ע"י עורך הדין יורם ליכטנשטיין.
המאמר אינו המלצה ואין להסתמך עליו אלא לפנות לייעוץ ספציפי.
עודכן לאחרונה ב-18.08.2021.
טקסט זה נכתב ביוני 2020 ונבדק לאחרונה באוגוסט 2023 בידי עורך הדין יורם ליכטנשטיין, אלא ככל שנאמר בו אחרת.
האמור במאמרים השונים באתר הינו הסבר כללי, אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא.
בכל מקרה ספציפי יש להעזר בבעל מקצוע המתמצא בתחום והאמור באתר אינו יכול לספק פתרון לבעיה ספציפית.
האמור במאמרים השונים באתר הינו הסבר כללי, אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא.
בכל מקרה ספציפי יש להעזר בבעל מקצוע המתמצא בתחום והאמור באתר אינו יכול לספק פתרון לבעיה ספציפית.